FAQ - Najczęściej zadawana pytania

1. Czy każdy może spróbować pływać na wakeboardzie?
Tak. Wymagany jest ogólny dobry stan zdrowia i umiejętność pływania.
2. Co musze mieć ze sobą, a co otrzymam na miejscu?
Ze sobą musisz mieć jedynie strój kąpielowy. Na miejscu w cenie karnetu dostaniesz kask i kamizelkę asekuracyjną. Deskę/narty wodne/kneeboard oraz piankę możesz u nas wypożyczyć.
3.Jak wygląda proces zakupu karnetu?
Zanim przyjdziesz do nas pierwszy raz zarejestruj się na stronie: wake-zone.wakesys.com (możesz to zrobić również na miejscu bezpośrednio przed pływaniem, ale szybciej i wygodniej dla Ciebie i dla nas będzie, jeśli zrobisz to wcześniej). W recepcji Wake Zone Stawiki po zakupie wybranego przez Ciebie karnetu (patrz cennik) otrzymasz opaskę RFID (kaucja 20zł), na podstawie której będziesz mógł wejść na wyciąg. Pamiętaj, aby zeskanować opaskę przed każdym wejściem na start.
4. Jak mogę sprawdzić, ile zostało czasu do końca ważności karnetu?
Informacja o godzinie upływu ważności karnetu wyświetla się na monitorze obok stanowiska operatora wyciągu.
5. Czy mogę płacić karta?
Tak.
6. Gdzie mogę zostawić wartościowe rzeczy (portfel, telefon)?
Otrzymasz bezpłatnie do swojej dyspozycji zamykaną na kluczyk szafkę, w której możesz przechować wartościowe przedmioty. Kluczyk na czas pływania zostaw w recepcji.
7. Kiedy najlepiej zacząć uczyć się pływać na wakeboardzie?
Polecamy Godziny dla Początkujących (codziennie od 10.00 do 12.00). Wyciąg kręci się wtedy wolniej, a na pomoście startowym spotkasz inne osoby, które też dopiero zaczynają przygodę z wakeboardem.
8. Czy ktoś wytłumaczy mi jak wystartować na wyciągu?
Tak, u nas opiekę instruktora otrzymasz w cenie karnetu! Na pomoście startowym będzie czekał na Ciebie instruktor, który przed Twoim pierwszym startem przeprowadzi szkolenie „na sucho”, a po pierwszych próbach startu skoryguje ewentualne błędy.
9.Czy otrzymam zwrot pieniędzy jeśli w powodu warunków atmosferycznych lub awarii wyciąg zostanie zamknięty?
W takim przypadku na Twoim koncie automatycznie w systemie Wakesys pojawi się informacja o niewykorzystanym czasie ważności karnetu. Możesz go wykorzystać po uruchomieniu wyciągu po przerwie.